[Pardus-kullanicilari] Toshiba A200 Ses

Niyazi KARADENİZ nyzkaradeniz at gmail.com
18 Ağu 2007 Cmt 13:27:42 EEST

Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Benim sorunum şu anda tam olarak
kulaklığın ve bilgisayar hoparlörünün seslerini birbirinden bağımsız
seslerini kontrol edememek. Belirtiğiniz

cat /proc/asound/*

komutunun çıktıları aşağıdaki şekildedir.

cat: /proc/asound/card0: Bir dizin
 0 [Intel          ]: HDA-Intel - HDA Intel
                      HDA Intel at 0xde300000 irq 58
  0: [ 0]   : control
  1:        : sequencer
 16: [ 0- 0]: digital audio playback
 22: [ 0- 6]: digital audio playback
 24: [ 0- 0]: digital audio capture
 30: [ 0- 6]: digital audio capture
 33:        : timer
cat: /proc/asound/Intel: Bir dizin
 0 snd_hda_intel
cat: /proc/asound/oss: Bir dizin
00-06: Si3054 Modem : Si3054 Modem : playback 1 : capture 1
00-00: ALC861VD Analog : ALC861VD Analog : playback 1 : capture 2
cat: /proc/asound/seq: Bir dizin
G0: system timer : 1000.000us (10000000 ticks)
P0-0-0: PCM playback 0-0-0 : SLAVE
  Client application 3954 : running
P0-0-1: PCM capture 0-0-1 : SLAVE
P0-0-3: PCM capture 0-0-3 : SLAVE
P0-6-0: PCM playback 0-6-0 : SLAVE
P0-6-1: PCM capture 0-6-1 : SLAVE
Advanced Linux Sound Architecture Driver Version 1.0.14.
Compiled on Jul  8 2007 for kernel 2.6.18.8-86 (SMP).

18.08.2007 tarihinde Evrim Furuncu <evrimfuruncu at gmail.com> yazmış: