[Pardus-kullanicilari] Toshiba A200 Ses

Niyazi KARADENİZ nyzkaradeniz at gmail.com
18 Ağu 2007 Cmt 10:41:48 EEST

Toshiba A200-1BP bilgisayarıma kurduğum Pardus 2007.2 ses kartımı tanıdı ve
ses alabiliyorum. Ama malesef  sadece kulaklıktan ses almayı başaramadım.
Kulaklığı taktığımda hoporlörden ne manuel nede otomatik ses kesilmiyor.
Kmix'in bütün ayarlarını denedim fakat sonuca ulaşamadım. Forumlarda ve
pardus kullanıcı maillerinde araştırdım fakat yine sonuç yok.

Ayrıca bilgisayarın ön panelinde bulunan ses kontrol butonundan sesi kontrol
edemiyorum. Ses kontrol butonunu aktif hale getirmeyi bilen varsa ve
paylaşırsa sevinirim.

Yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim.