[Pardus-kullanicilari] tümleşik ses kartı veb cam sorunu

efkan yazıcıoğlu efkanyazicioglu at gmail.com
17 Ağu 2007 Cum 22:11:16 EEST

foxcorn pd destekli ana kartım ses kartım tümleşik ekran kartım farklı
pardus açıldığında ses sorunu veriyor.Karıştırıcıları açıp hda inteli
secince(bir hda intel birde camera seçeneği var) amoraktan müzük dinleye
biliyorum ama webdeki haber vb vidyo dosyalarını izlerken ses duymuyorum
adım adım amsn yi yapıladırırken mikrofon ve ses sistemini nasıl
göstermeliyim şimdiden yardımınız için teşekkürler hayırlı çalışmalar