[Pardus-kullanicilari] çoklu belge yazdırma ve KDE

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
17 Ağu 2007 Cum 16:36:34 EEST

Değerli arkadaşlar,
KDE'de veya özel olarak konqueror'da birden fazla belge seçerek yazdırabilme olanağı var mı? (Windows'daki sağ tuş yazdır gibi bir özellik). Bazı linux dağıtımlarının bunu desteklediği internette arama yaparken rastladım (batch printing thru kde servicemenus). Hatta biraz da /usr/kde/3.5/share/apps/konqueror/servicemenus içinde dolandım. Pek bir şey beceremedim.
1.sorum: Bende  sağ tuş servis menüsünde "eylemler/yazdır" seçeneği aslında bir veya birden fazla html dosyaları seçildiğinde görünüyor. Ancak yazdırmak istediğimde kde'nin belge formatını çevirmesi gerektiği söyleniyor. Çevirme sonucunda muhtemelen 'text' biçemine dönüştürülüyor. Bunun html olarak yazdırılması için bir çözüm var mı?
2. sorum:Birden fazla OpenOffice belgesini aynı anda yazdırmak istersem böyle bir seçenek servis menüsünde görünmüyor. Bir bilen var mı? 25-30 belgeyi ayrı ayrı OO'de açıp tek tek yazdırmak beni bayağı yıldırdı bu aralar.
Yardımlarınız için teşekkürler.
Besim

 Yahoo! Answers - Get better answers from someone who knows. Tryit now.