[Pardus-kullanicilari] pisi aşırı yavaş

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Ağu 2007 Cum 09:20:12 EEST

Arkadaşım
Contrib depo ekledikten sonra güncelleme yaparken süre uzayınca sistem
yavaşlamış şişme varmış gibi çalışınca ilk aklıma gelen contrib depo
eklemesinden olabilir diye düşündüm.Diğer bölümdeki pardus da contrib depoyu
kaldırıp güncellediğimde pisi standart hızında çalışınca ihtiyaç duyduğumda
contrib depoyu ilave ediyor sonra işim bitince kaldırıyorum.Contrib depo
kurulu iken pk.ler veri tabanı yeniden okunuyor zaman alıyor.Kolay gelsin

17.08.2007 tarihinde metin <metin at safe-mail.net> yazmış: