[Pardus-kullanicilari] program kurulmasi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Aðu 2007 Per 22:46:21 EEST

Merhaba Metin Bey,

Oncelikle, kusuruma bakmazsaniz, "kisitli programlarla calismaya mahkum
muyuz" sorusu biraz yanlis buldum, sadece "alistigimiz programlarla
calisamamak" soz konusu olabilir, bunun disinda Windows'la yaptiginiz
herseyi Pardus'la da yapabilirsiniz.

Delphi icin oneride bulunulmus, onun disinda illa Delphi demiyorsaniz, baska
bir cok programlama dili bulmaniz soz konusu. Kullandiginiz pardus'ta
ornegin bir cok is python denen bir dille yazilmis uygulamalarla yapiliyor.

Interbase sanirim bir veritabani, bunun icin de, eger interbase'in Linux
versiyonu yoksa, mysql, postgresql hatta oracle gibi urunleri
kurmaniz/kullanmaniz mumkun.

Arsiv programlari derken ne kastediyorsunuz anlayamadim, ancak eger ZIP, RAR
vs. ise pardus'taki arsiv yoneticisinin isinizi goruyor olmasi gerekir.

Kolay gelsin,

Emre