[Pardus-kullanicilari] program kurulmasi

Montserrat mhackmail at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 20:58:13 EEST

Özgürlüğe hoşgeldiniz :)

Eğer kısıtlı programlardan kastettiğiniz şey -verdiğiniz örneklerden-
interbase'i linuxta kullanamamaksa ben de size bir örnek vereyim:
amaroK; Linux'ta kullanabilirsiniz ama Windows'ta kullanamazsınız.
Kesinlikle kısıtlı programlarla çalışmaya mahkum değilsiniz. İsterseniz
wine ile (hepsini değil ama) çalıştırabilirsiniz. İnternet'te küçük bir
arama sonucunda istediğiniz programların linux karşılıklarını
bulabilirsiniz. Bir örnek vereyim;
DELPHI > LAZARUS ,KYLIX(delphi linux) (Pardus forumdan aldım)

Tekrar hoşgeldiniz, kolay gelsin :)