[Pardus-kullanicilari] açılışta siyah ekranda konsola giremiyorum

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 12:24:19 EEST

16 Ağu 2007 Per tarihinde, TalgaNlı Çakrak BuşguT şunları yazmıştı:
> 6 tane yedek oldu silmeye çekiniyorum. Bu hatayı yapmadan önceki
> satırları aşağıda gönderiyorum. Tümünü silsem, asıl dosyanın içine de
> aşağıdaki satırları koysam düzelir mi?

Gönderdiğiniz konfigürasyonu kopyaladıktan sonra bilgisayarınızı yeniden
başlatın. Öncesinde X'i yeniden başlatırsanız xorg.conf yine silinir ve
yerine 800x600 çözünürlük için yeni bir tane oluşturur. Yeniden başlattıktan
sonra kernel satırına bir daha xorg=safe yazmanıza gerek yok. Eğer
grub.conf'a bu tür birşey yazdıysanız silin.