[Pardus-kullanicilari] wireless ile nete baðlanamama problemi

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
16 Aðu 2007 Per 09:12:37 EEST

On Thursday 16 August 2007 09:04:59 Fikret Somay wrote:
> merhaba hpdv6062ea model dizüstümle,airties rt-205 kablosuz modemimle nete
> bağlanamıyorum.birçok forumda yazmış olmama rağmen sonuç
> alamadım.otomatikip vermem konusunda çok öneri aldım ama otomatik
> verince net yeÅŸil oluyor
> ama bağlanmıyor hiçbiryere,zaten o sırada ethernet ile bağlı olan
> bilgisayardan modemin sayfaısnda ip almadığını görüyorum.(acaba ip sabit
> olunca modem üzerinde bir oynama yapmam gerekir mi diye
> düşünüyorum?)Wireless ile ilgili ne yapmam gerekir ?saygılar...

Modemin içine girip "kolay kurulum" seçip kurulum yaptığınızı varsayarak;
ağınız şifreli ise, kimlik doğrulama modlarından WEP/WPA veya diğer
seçeneklerden doğru olanı seçtiğinize emin misiniz? Sabit IP konusuna
gelince, ayar yapmanız gerekmeden bağlanmanız lazım fakat, modemdeki IP
aralıklarını değiştirdiyseniz verdiğiniz IP numarası aralık dışı kalmış
olabilir. Ama bu çok düşük bir ihtimal. Muhtemelen modem kurulumu/kimlik
doğrulama ile ilgili bir probleminiz olmalı.