[Pardus-kullanicilari] 870 mblik cd imajı nasıl yazdırılır.

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
15 Ağu 2007 Çar 02:19:07 EEST

Ubuntu Studio, DVD ISO şeklinde olması lazım..Ben de 870 MB civarında indirip DVD' ye yazmıştım..
Bu hali  ile Kurulum yaptım..

  14.08.2007 tarihinde Burak SEZER <bburaksezer at gmail.com> yazmış:
    Elimde ubuntu studio isosu var.Tam 870 mb bu haliyle cd'ye
    yazamıyorum.DVD'ye yazmaya çalıştım olmadı.CD'ye zorlama kipinde yazdım
    cd bozuk yazıldı.Acaba nasıl yazdırılacak bu.Ubuntu forumlarındada
    bulamadım.Nero da yazmıyor.K3B'nin ayarlarındaki zorlama derin yazma
    gibi seçenekler sadece cd yakmaya yaradı.Acaba nasıl yazarım ben bunu ?