[Pardus-kullanicilari] Konsolda php

Montserrat mhackmail at gmail.com
14 Ağu 2007 Sal 21:24:29 EEST

İkisi de aynı işi yapıyorsa iki defa kurmuş olmaz mıyız? Windows'tan bir
örnek vermek istiyorum; Apache kurduğumuzda istersek phpyi modül olarak
kurup apache ile çalıştırabiliyoruz istersek de apache'ye php.exe'yi
kullanması için ayar yapabiliyoruz. mod_php kurmadan apache ve php-cli
ile php dosyalarını tarayıcıda çalıştıramaz mıyım?