[Pardus-kullanicilari] YNT: Dizüstü bilgisayara Pardus kurulmuyor

Halil Ibrahim Gungor igungor at gmail.com
14 Ağu 2007 Sal 13:42:42 EEST

Benim problemim bunlardan biri değil. Yalı kuruluma başlıyor fakat %1
den sonrasına gidemiyor. Sha1sum tutuyor, hatta aynı cd  ile masaüstü
bilgisayara kurulum yaptım ve o bilgisayar üzerinden mesaj atıyorum şu
an. Takıldığı yerler sürekli değişiyor. Örneğin zlib, dbus....
Takıldıktan sonra uyarı geliyor, CD ya da CD sürücü bozuk uyarısı. Fakat
başka bir problem var ki ne CD ne de CD sürücü bozuk. CD sürücü bozuk mu
acaba diye aynı cd sürücü ile ubuntu ve Windows kurulumu yaptım ve bir
problem yok.

2. seçenekte yazdığın zaten genel bir donanım problemi. Linux ile
alakası yok. Aynı ide portu üzerinden bağlı aygıtların birisi master
birisi slave olmak zorunda, aksi taktirde boot ekranına düşemezsin.
Diğer bir konuda birinci ide portu üzerinde hdd master, ikinci bir ide
portu üzerinde cd sürücün yine master olabilir. İlla slave olmasına
gerek yok.