[Pardus-kullanicilari] Knetworkmanager derlenemiyor...

Montserrat mhackmail at gmail.com
14 Ağu 2007 Sal 10:37:12 EEST

Aslında cevap burada:

make: unsermake: Komut bulunamadı

Çözüm depoda ;)

Paket pardus-2007 deposunda bulundu:
Ad: unsermake, versiyon 0.4.20050710, sürüm 2, inşa 2
Özet: Derleme sistemi
Açıklama: Bazı KDE uygulamaları tarafından make işlemi için kullanılan bir araç
Bileşen: programming.tools
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 208502
Ters bağımlılıklar:

Bunu kurduktan sonra kurulumu tekrar deneyin. Bağımlılıklar daha sonra
başınıza dert olacaktır -ki umarım olmaz :)-