[Pardus-kullanicilari] acer 1644wlmi

selim ok selimok at gmail.com
13 Ağu 2007 Pzt 18:18:09 EEST

13.08.2007 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> Acer 1644WLMi model dizüstü bilgisayarda pardus caracal yüklediğimde
> herhangi bir sorun yoktu. Güncellemelerden sonra ses alamamaya
> başladım. alsaconf'u denedim. kmix'i açtığımda pcm kısmının üzerinde
> açma/kapama ile ilgili bir buton yok. Diğer ses düğmelerinin üzerinde
> iptal/etkin düğmeleri var. Ses kartı intel hda olarak geçiyor.

Bir alsa-driver sorunu gibi geldi bana. Kullanici hatasindan kaynakli birsey
olmadigini düsünüyorum. Bu yüzden hata.pardus.org.tr adresine girip sorunu
anlatan bir hata kaydi girmeniz faydali olabilir. Özellikle ses kartiniza
ait bilgileri eklemeniz yerinde olur. ( konsolda yönetici haklari ile lspci
| grep -i audio  komutu ile ses karti bilgilerinize ulasabilirsiniz.)

Iyi calismalar,
Selim