[Pardus-kullanicilari] DVI çıkışına sahip ATI Radeon 9550 SE ekran kartı ve

LEVENT TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
13 Ağu 2007 Pzt 04:30:24 EEST

Selim Bey,

Değiştirilebilecek tüm ayarları yaptım ama bir türlü düzelmedi. 1024x768 'de 80 küsür Mhz. de çalışabiliyorum ama yeterli bir çözünürlük değil çünkü Windows'un verdiği genişlikte vermiyormuş gibi geliyor (yani görülebilir alan ne hikmetse windows'unkinden küçük gözüküyor gözüme). Bu nasıl bir problemdir anlayamadım. 2007.1'de böyle problem olmuyordu. Geliştirildikçe bozuluyor mu ne? "fglrx" ve "24" değişikliğini yapar yapmaz düzeliyordu. Acaba, DVI için adaptör kullanıyor olmam etkiliyor olabilir mi? Gerçi normal giriştende aynı problemi yaşıyorum. Bu problemi çözemezsem Pardus'u kaldıracağım çünkü yapılan işlemi geri almak için iki işletim sistemi arasında gezinmekten sıkıldım.

Nerde, ne yapmalıyım? İlginiz içinde teşekkür ederim.

Saygılarımla,
Levent TERLEMEZ

-----Orijinal e-posta iletisi-----