[Pardus-kullanicilari] wine

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 16:56:18 EEST

Aşağıda bahsettiğiniz paketler bende kurulu değil.
Belirli bir exe. de yapıyor.

Bunu bütün .exe'lerde yapıyor mu? Yoksa sadece belirli bir .exe'de mi yapıyor?
gdb, segv ve kdbg paketlerini kaldırmayı deneyebilirsiniz (ama eğer başka
şeylerin kaldırılmasına neden olacaksa kaldırmayın derim).

Message: 6