[Pardus-kullanicilari] hangisi iyi

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
12 Ağu 2007 Paz 15:53:26 EEST

Merhaba;

İki farklı üründen bahsediyorsunuz. Wine, Linux üzerinde Windows
programlarınızı çalıştırmak için geliştirilen bir ürün. Oyunun wine ile
çalışıp çalışmayacağını ya da neler yapmanız gerektiğini
http://appdb.winehq.org sitesinden inceleyebilirsiniz.
Virtualbox ise, microsoft' un virtual pc programı gibi bir üründür. Yani
kendi bilgisayarınız X bir işletim sistemi çalıştırıyorken, o sistemden
bağımsız ayrı olarak Virtualbox' ın desteklediği bir işletim sistemini
kurmanız gerekecektir. Burada bilgisayarınızın tüm kaynaklarına
erişememe gibi sorunlarınız olacaktır. Örneğin oyununuz 3B desteği
gerektiriyorsa, VirtualBox henüz bunu desteklememektedir.

Hakan