[Pardus-kullanicilari] Gelir İdaresi başkanlığı internet vergi dairesi e-beyanname

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 11:14:47 EEST

Bugün güncelleme var mı diye bakmak için G.İ.B'nın İnternet vergi dairesinin
e-beyanname için gerekli programlar gölümüne girdim ve gerçekten çok hoşuma
gitti. Bir da win için gerekli progranlamlar bir yanda da Pardus'umuz için.
Belki daha önce yazıldı bilemiyorum tatilde olduğum için tüm maillere
bakamadım ama gerçekten gurur duydum. Demek ki güzel şeyler yapılıyor. Demek
Pardus'un adı daha da fazla duyuluyor. Tebrikler G.İ.B Tebrikler Pardus'a
emeği geçen herkes....

https://e-beyanname.mb-ggm.gov.tr/ebyn/download.html