[Pardus-kullanicilari] Grub error 27 hatası nedir çözemedim yardım edin lütfen

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 09:10:08 EEST

Arkadaşım Grub 27 Hatası genel olarak sizin kurduğunuz parametrelerden
birinin yanlış olması kerneli okurken açılacak diski bulamaması sonucu
ortaya çıkıyor (bildiğim kadarıyla) Grub oluştururken adres olarak verdiğin
disk bölümü(hdaX) (hdbX) bölümleri içinde sizin grubunuz hangi bölümde ve
iki sabit diskiniz varsa o diskin hangi bölümünde .En iyisi kurmuş olduğunuz
grubu mailinize yapıştırın düzeltme yapmak mümkün olsun.Öyle tahmin ediyorum
ki Error 27 hatası aldığınız bu grub ile windows u rahat açıyorsunuz.Kolaygelsin