[Pardus-kullanicilari] pardus

Abdulcelil SIRMA abdul_celil at email.com
12 Ağu 2007 Paz 01:57:53 EEST

 arkadaşlar öncelikle bir anlık coşku ile yazdığım bu başlık altındaki
mail için özür dilerim.
ama inanın 3 gündür kalkmaksızın bu hata için çabaladım. #pardus kanalına
sormamı isteyen arkadaşa hitaben orayada sordum.
hdd biçimlendirmemi isteyen arkadaşa hitaben bu hem imkansız gibi bişiy
oldu hemde önceden vindos varken bunu yapmaya kalktığımda kendi ntfs
dosya sistemini nedense biçimlendiremeyerek hata verdi. hatanın ne
olduğunu şimdi hatırlamıyorum. önemsemedim nede olsa pardus bana
yetiyordu taki 3 gün öncesine kadar.
ama vmware kurulumundan vazgeçtim. bir başka arkadaşın önerisi olan
virtualboxu denemeye çalışacağım. ama şimdilik halletmem gerek işin bir
kısmını zor da olsa wine ile hallettim.
herkesden tekrar özür, çalışmalarınızda başarılar, parduslu günler
dilerim....