[Pardus-kullanicilari] Grub error 27 =?utf-8?q?hatas=FD_nedir_=E7=F6zemedim_yard=FDm_edin?= =?utf-8?q?_l=FCtfen?=

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 01:33:47 EEST

On 12 August 2007 Sunday 01:12:17 Soner wrote:
> Arkadaþlar bu grub error 27 hatasýnýn ne olduðunu bilen yok mu bi türlü
> çözemedim ne yapdýysam olmuyor,benim grub silinmiþti tekrar kurmayý denedim
> herþey oluyor ama sonunda error 27 hatasý alýyorum

Sizin yerinize GrubWiki'de biraz araştırma yaptım ve şunu buldum:
http://www.gnu.org/software/grub/manual/html_node/Stage2-errors.html#Stage2-errors

Bu sayfada, Error 27 için şunu söylüyor:
27 : Unrecognized command
This error is returned if an unrecognized command is entered on the
command-line or in a boot sequence section of a configuration file and that
entry is selected.

Yani, sizin grub.conf dosyanızda yanlış yazılmış birşeyler var. grub.conf
dosyasında değişiklik yaptınız mı? Yaptıysanız yedeği var mı? grub.conf
dosyanızı buraya bir gönderin.

Ayrıca şunu buldum:
http://www.linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10263

Burada da, grub.conf dosyasında değişiklik yaparken boşluk karakterlerine de
dikkat etmemiz gerektiğini öğrendim (zaten biliyordum ya, sizin yerinize
öğrenmiş oldum).

Ayrıca da şunu buldum:
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=60663

Buradaki arkadaş (belki de sizsiniz) sizinle aynı dertten muzdaripmiş  ve
derdini çözmüşler. Ayrıca Error 27'nin ne olduğu da anlatılmış.

--
Google kullanma dersi konmalı bence okullara, kurslara, halk eğitim
merkezlerine, bakkallara, süpermarketlere.

Sonuç: grub.conf dosyanızı buraya gönderin, derdinizi çözelim. Büyük ihtimalle
root(hd yazan bir satırınız var ve root ile ( arasında bir boşluk olması
gerekiyor...