[Pardus-kullanicilari] pardus

Abdulcelil SIRMA abdul_celil at email.com
11 Ağu 2007 Cmt 22:05:31 EEST

 vala beryl hakkında soliyceklerim pek yok ama memnuniyete gelince 3
gün oncesine kadar bende pardustan memnundum ama görülen oki hevesim
gittikçe kırılıyor.
daha çok hevisimin kırılması pardustan değil. o daha
çocuk yeni doğdu elinden de tutmaya çalışıyoruz
yürümeyi öğrensin diye.
ama şu anda bilgisayarımda sadece pardus yüklü. bi vindows
lazım oldu. nedense benim bilgisyarımda vindovs kendi ntfs
sisteminde bile yüklenmiyor. tanımıyo
anlamadığım bi şekilde. vmware kurmaya
çalışıyorum tam 3 gündür geceli gündüzlü.
inanmazsınız ama evet doğru. bi hatayı internette
wikide pardus forumunda hatta bu listede aramadığım yer
kalmadı.
ya allah aşkına vmware kurulumunda modprobe vmmon komutunu
verdiğimde şu hatayı alıyorum.
FATAL: Module vmmon not found.

3 gündür bu hatanın sebebini araştırıyorum ama hala
tık yok. bu listeyede sordum ama kimse cevap vermedi. ya olumlu veya
olumsuz bişiy diyin. vmware i kuramayacaksam bunuda soleyin. tmm
pardus daha çocuk dedik yürütmeye çalışıyoruz dedik ama
biz birbirimize yardımcı olamayacaksak bu pardus nasıl
yürüyecek
teşekkürler.