[Pardus-kullanicilari] firefox online tv yayınları

mesut sert mesut.sert at hotmail.com
11 Ağu 2007 Cmt 21:51:37 EEST

merhaba arkadaşlar ben firefox ile online tv yayınlarını izleyemiyorum. trt.net.tr adresinden trt yayınlarını izlemeye çalışırken kanallara tıklıyorum izleme listesi indiriliyor diyor sonra durduruluyor. mplayer plugin görünüyor ama çalışmıyor. tekrar deneyince firefox çöküp kapanıyor. sorunu nasıl çözebilirim? lütfen yardım.
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanýzý bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlasý.
http://www.live.com/getstarted