[Pardus-kullanicilari] pardus

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
11 Ağu 2007 Cmt 18:47:27 EEST

ilk olarak pardus gelistiricilerine su ana kadar
gosterdikleri inanýlmaz gayretlerinden oturu minnet
duydugumuzu beliritiriz.2.olaraksa paket guncelleme
yogunlugunu bertaraf etmek icin yeni surum
olusturulmasý fikrie tamamen katýlýyorum ve bu
uygulama devam etmeli ancak.caracal caracal surumunde
normalden fazla hata cýktý gibi geliyor bana yanýlýyor
muyum?buna ragmen su anda bilgisayarýmda sadece pardus
yuklu oldugunu ve memnun oldugumu belirtmem
gerekiyor.bir sonraki surum ne zaman olusur acaba?ve
en onemlisi tercihli ve kurulum esnasýnda deneme
sartýyla yada kurulum baslamadan deneme ve secme
sartýyla ya da kurulumdan sonra aktif hale getirme
secenegiyle(tabii ki bir suru yeterlilik testinden ve
onaydan sonra) beryl pardus a konamaz mý?goruslerinizi
merak ediyorum.

http://searchmarketing.yahoo.com/