[Pardus-kullanicilari] wireless e WEP kullanarak bağlanma sorunu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
11 Ağu 2007 Cmt 12:14:06 EEST

11.08.2007 tarihinde turkoglu at turkoglu.name.tr <turkoglu at turkoglu.name.tr>
yazmış:

> arkadaşlar,
>
> bende dell latitude D505 var. ipw2100 wireless kartı var. ve son firmware
> ı pisibul dan yukledim. caracal yuklu. evde WAP şifreleme ile wireless e
> bağlanıyorum. işyerinde wep ascii şifreleme var. burada ise adres
> alınamadı ile sonuçlanıyor.
>
> bunun nedeni nedir acaba?

Belki sizin sorununuz şifreli türünden kaynaklanıyor olabilir ancak benzeri
bir durumla staj yaptığım yerde AIRTIES WAV-140 modeme şifresiz olarak
bağlanmaya çalıştığımda karşılaşmıştım.
Adres alınamıyordu. Ne Pardus'un ağ yöneticisi ile, ne de WPA Supplicant
ile. Ancak Ubuntu'da WPA Supplicant ile çok rahat
bir şekilde bağlanabilmiştim.

Benzeri durumlarla okulda da karşılaştım.