[Pardus-kullanicilari] S-Video kablosu ve goruntu cikisi...

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
11 Ağu 2007 Cmt 06:49:24 EEST

Sorununuza çözüm olurmu bilemiyorum ama ben dizüstü bilgisarımı bir sunum
için projeksiyon cihazına bağladığımda görüntü alamamıştım. Çözümün kabloyu
bağladıktan sonra bilgisayarımı yeniden başlatmak olduğunu öğrenmiştim.
Denemekten sorun çıkmaz.  Ne demişler denemesi bedava :)

10.08.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: