[Pardus-kullanicilari] pardusta hukuk programı

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
9 Ağu 2007 Per 19:11:38 EEST

Merhaba,
Pardus üzerinde Wine Dialog isimli bir hukuk programı kurmaya çalışıyorum. Şu
yolu izliyorum:

Cd içeriğini masaüstünde bir klasöre kopyalıyorum
DP.exe isimli dosyaya sağ tıklayıp, wine ile aç diyorum, intro çıkıyor.
İntroyu geç deyip, kur diyorum,

DP sürüm güncelleme asistanı çıkıyor. "Ole eror 80004001"  hatası veriyor.

Konsoldan da açmaya kalksam aynı hatayı veriyor.

Bu hataya karşı ne yapabilirim? kurmanın başka yolu veya eksik- yanlış
yaptığım bir yer var mı?

Firma yetkilileri Pardus'ta sadece bir müşterinin kullandığını, kim olduğunu
bulmalarının zaman alacağını söylediler. Sizseniz lütfen iletişim kurup
yardım edin

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT