[Pardus-kullanicilari] DigiKam

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
9 Aðu 2007 Per 15:38:21 EEST

Hayır konquerror içinde 0 değil. MPEG 1 olarak görüyorum. Kopyala yapıştır ile de bilgisayara aktarabiliyorum. Fakat kayıt sırasında problem oluyor. O yüzden DigiKam ile indirmeyi denedim.

Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> wrote:  On 09 August 2007 Thursday 14:48:07 Burak SEZER wrote:
> Bu işler için Kino kullanmalısınız.Pisibulda var.Forumda falan
> araşatırısanız nasıl kullanıldığını bulursunuz.
> Kolay gelsin

Hayır, bu işler için Kino kullanmak şart değil. Bu tamamen tercih meselesi.
Kino da kullansanız, DigiKam da kullansanız aynı sonuca ulaşabilmelisiniz.

Gelelim asıl meseleye. Kameraya DigiKam yerine dosya yöneticisiyle bakabilir
misiniz? O videoların dosya boyutları orada da 0 mı görünüyor ?