[Pardus-kullanicilari] Pardus artık yok

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Ağu 2007 Per 11:35:32 EEST

Sayın Mahir bey
Terbiyenizi bozarak bu listeye mail atmanız hiç yakışık
almıyor.Serverotomatik olarak mailleri
yönlendirir.Pardus geliştirici ekibi 13 Ağustos a kadar Yıllık izinlerin
topluca kullanılacağı konusunda bir bildiri yapmıştı. Eğer bir aksama oldu
ise Çalışan arkadaşlar görevleri başına geldikleri zaman atacağınız bir
uyarı mail i ile sorununnuz çözüme kavuşacağı gibi o zamana kadar İnternet
Explorer veya Firefox dan bu mailleri bloke etmeniz de
mümkün.Parduskullanıp kullanmamak sizin kendi tercihinizdir ki bu
bizleri hiç
ilgilendirmez.Sokağa atılacak kadar çok paralı olduğunuza ve de Yurt dışına
kaynak aktarmaya siz gönüllü olduktan sonra bizlere laf düşmez.İyi günler

09.08.2007 tarihinde Mahir kilic <mahirkilic at msn.com> yazmış: