[Pardus-kullanicilari] open office

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
9 Ağu 2007 Per 10:34:11 EEST

Resim formatı ile ilgili bir sorun olabilir. Sürükle bırak mı yapıyorsunuz
yoksa menüden mi ekliyorsunuz. Resmi gimp ile açıp JPG ya da PNG formatında
farklı kayderek tekrar eklemeyi deneyebilirsiniz. Resmin boyutu çok büyük
olabilir, eğer boyutu 1 Mb'nin üzerinde ise resmin çözünürlüğünü küçülterek
farklı kaydedin. Bir de öyle deneyin.

Olmazsa resim dosyanızı ve bir de ekran görüntüsünü gönderebilirseniz daha
detaylı bilgi verilebilir.

09.08.2007 tarihinde selahattin <selahattingurdogan at gmail.com> yazmış: