[Pardus-kullanicilari] xvidcap çalışmıyor

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
9 Ağu 2007 Per 09:36:19 EEST

>Yanlış hatırlamıyorsam xvidcap ekran görüntülerine kaydetmek içindi. Bunun
>için (k)recordmydesktop kullanabilirsiniz, kullanımı gayet kolaydır ve
>kayıtları (hatırladığım kadarıyla) daha kalitelidir.
 öncelikle ilginize teşekkür ederim .
recordmydesktop sanırım depolarda yok pisi ile adını vererek kurmaya
çalıştığımda kurmuyor kaynak kodlarını indirip kurdum derleme esnasında
olumsuz bir hata iletisi vermedi ancak hiçbir komut veya pardus menüden yeni
bir program göremedim. yani anlayacağınız oda çalışmadı. sanıyorum son çare
kurulumu baştan yapmak ancak daha öncede kurduğumda aynı sorun vardı

>Ayrıca xvidcap'ın verdiği o hata mesajını buraya iletirseniz problem
>hakkında
>belki yardımcı olabiliriz.

verdiği hata iletisi ingilizce idi bir codec le ilgili bir hata oluştuğunu
hatanın ffmpeg ten kaynaklanmadığını ancak sitesine bakmamız gerektiğini
bildiren bir ileti idi ancak xvidcap ı sildim ve diğer arkadaşın tavsiyesi
ile eski sürümü kurdum artık hiç çalışmıyor. tekrar sistem kurulumu
yaptığımda aynı hatayı alırsam tekrar mesaj atarım.