[Pardus-kullanicilari] System İnfo

N C yaneroz at hotmail.com
8 Ağu 2007 Çar 19:22:46 EEST

Pardusu kurcalarken Superkaramba diye bir şey vardı oradan bir pencere
yükledim. (İfadelerde yanlışlık olabilir)
Benim acer travel mate 4140 makinamda daha öncede yazdığım gibi çok yavaş
çalışıyor pardus.
şimdi gelelim superkambara dan kurduğum systeminfo penceresine. oraya
baktığımda şu bilgiler var;

1. cpu %10 (kullanım)
2. Ram 990 mb of 1003
3. swap 0 of 300 mb.

şimdi buradan bir şeylerin ters olduğu anlaşılıyor az çok linux bilgim
olduğu için. ramin tamamı kullanılıyor nedense. halbuki şu anda sadece
firefox açık. arkada çalılan amork var sadece. ve Swap, neden 300 mb ve
neden 0 mb kullanımda. benim ram kapasitem 1 gb. normal şartlarda 3 gb filan
swap olması lazım değil mi.
Yardım lütfen...
Bunlara cevap bulabilirsem sorunlarım hallolacak galiba.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview