[Pardus-kullanicilari] Takas alani

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
8 Ağu 2007 Çar 14:17:21 EEST

Merhaba Doruk Bey,

Windows'un takas dosyası kullanımı ile ilgili olarak belirli bir disk
alanı kullanmadığı için takas dosyası kullanımında diskin erişim
süresinin uzayacağından bu bir dezavantaj olarak anlatılıyordu (ya da
ben öyle algıladım). Buna göre linux sistemlerde swap alanının ayrı
bir disk partisyonu olarak ayarlanmasının performansı artıracağını
duymuştum. Bu durumda pardus'un swap alanı kullanımı Windows'daki gibi
mi oluyor?

Teşekkürler.

07.08.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: