[Pardus-kullanicilari] YNT: Dizüstü bilgisayara Pardus yüklenmiyor

harun uslu harunuslu00 at gmail.com
8 Ağu 2007 Çar 09:25:30 EEST

merhaba, Acer 5512 dizüstü bilgisayara Pardus 2007.2'yi bir türlü kuramadım.
Bios'u güncellemek istedim, bios zaten güncel durumdaymış. ctrl ve alt + / -
tuş kombinasyonunu denedim, nafile. harici monitöre ve s-video bağlantısı
ile TV'ye bağladım siyah ekran gelene kadar TV ve harici monitörden görüntü
alabildim ama ekran yine siyah oldu ve kurulum gerçekleşmedi. Pardus
2007.2Çalışan CD'yi kullanmak istediğimde aynı şekilde ilk başta
görüntü var ama
sonradan siyah ekran geliyor ve ilerleme olmuyor. ve bu denemeleri 4 farklı
marka ve en yavaş hızda yazılmış cd ile denedim. yardımlarınızı bekliyorum.

--
Her dilde tercüme yapılır.
0542 519 16 19