[Pardus-kullanicilari] Pardus Hala Yavaş Çalışıyor

N C yaneroz at hotmail.com
7 Ağu 2007 Sal 17:02:29 EEST

Merhaba arkadaşlar, bayadır yazdım ama tekrar belki cevap bulurum umuduyla
yazıyorum. Acer travelmate 4150 80 hdd 1 gb ram intel 915gm grafik kartı 15"
ekran özelliğindeki makinama tekrar 2007.2 PARDUS'u kurdum ama nafile acayip
bir şekilde yine yavaş çalışıyor.
fireFox açıldığında mouse takıntı yapıyor. Office hakeza aynı şekilde. Ben
ubuntu kurdum ama bu şekilde problem olmadı. ısrarla pardus kurayım onda
çalışayım diyorum ama Pardus beni istemiyor galiba.

Lütfen yardım.

Windows Live Messenger ile sevdiklerinize sizi görmenin mutluluğunu yaşatın.
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview