[Pardus-kullanicilari] hp5610 all in one yazıcı sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 12:24:22 EEST

Arkadaşım
Hp All in one serisi yazıcıyı sisteminize usb bağlantısını8 yaptıktan sonra
açın akabinde Tasma(Yapılandırma merkezi) -> Çevre Birimleri-> Yazıcıları
açtıktan sonra açılan tabloda Yönetici Parolanızı girin akabinde tablonun
sol üst tarafında yazıcı ekle->Yazıcı sınıfı ekleyi seç yani açılan KDE
yazıcı kurulum sihirbazında Usb yerel yazıcıyı seçerek ilerleyin yeni açılan
sayfada Usb yazıcılar tbölümünde yazıcınızın seri numaraları yazılu usb
satırını tıklayıp devam edin Yen tablonun solunda HP sağ tarafındada
Photosmart 5100hpijs sınıfını seçerek devam edin baskı alamazsanız 5100
serisini seçin Kolay gelsin

07.08.2007 tarihinde FAHRI KUCUKSLAK <fahri.kucuksolak at pruvanet.com> yazmış: