[Pardus-kullanicilari] K3b hakkýnda

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
7 Aðu 2007 Sal 10:09:14 EEST

Necmettin bey aşağıda bahsetmiş olduğunuz ayarlar K3b nin altında yok. Hangi ayarlar bu söylemiş olduklarınız? Bir de akşam cd yi takıp K3b programında cd sil seçeneğini kullandım ve cd yi sildim fakat kayıt yine kötü...hızlı oynatıyor ve ses sonradan geliyor.

Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> wrote:  On 06 August 2007 Monday 12:56:02 Özgür Tunca wrote:
> Arkadaşlar digital fotoğraf makinemden aldığım video görüntülerini K3b ile
> yazdırdım. Fakat cd görüntüleri normal değil. Hızlı oynatıyor ve ses
> görüntüden daha sonra geliyor. Ne yapmam gerekir..? Nerolinux u kursam
> farklı bir sonuç alır mıyım?

Bu durum büyük ihtimalle ayarlarınızla ilgilidir, bunun programla ilgili olma
ihtimali çok düşük; ayarlarınızı gözden geçirin, videonun NTSC mi PAL mi
olduğuna ve kare hızına (60-50-30-25, 25 olursa böyle bir sorun olmamalı)
dikkat edin.