[Pardus-kullanicilari] Knetworkmanager derlenemiyor...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 00:14:22 EEST

Knetworkmanager ubuntu'daki bir cok baska pakete ve servise bagli.
derleseniz bile calismasi mucize olur. Pardus'un ona benzer bir is yapan
kendi network manager'i var.  Belki tum fonksiyonlari olmayabir ama yine de
farkli network'lere wireless'lara falan baglanma gibi ozellikler simdilik
yeterli.

knetworkmanager'in calismasi icin networkmanager diye calisan bir servis var
once onu derlemeniz de lazim.

Bence hic ugrasmayin...

Emre