[Pardus-kullanicilari] Pardus altında MBR yedeği almak.

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
7 Ağu 2007 Sal 00:04:43 EEST

Bu komutları root olarak verin

 dd if=/dev/sdX of=/tmp/sda-mbr.bin bs=512 count=1  bu yedeklemek için

buda geri yüklemek için

 dd if= sda-mbr.bin of=/dev/sdX bs=1 count=64 skip=446 seek=446

orjinal kaynak bu

http://www.cyberciti.biz/tips/linux-how-to-backup-hard-disk-partition-table-mbr.html
. Ararken pardus olarak değil Linux olarak arama yapın.Tübitak pardusu
işletim sistemi olarak tanıttı ama işletim sistemini adı Linux'tur bence
pardus değil. Pardus olarak arayınca bulamamanız bu sebepten.