[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2 - CD'de hata

Hasan Karaboga hasan at teknoseyir.com
6 Ağu 2007 Pzt 00:46:36 EEST

Merhaba,

Aynı hata ile "Karakulak" kurulumunda ben de karşılaşmıştım. Donanımlarım
> arasında bir CD writer bir de DVD writer var. İso dosyasını CD writer ile
> CD'ye yazıp yine aynı alet ile kurulum yapmak istediğimde sizin de
> karşılaştığınız hatayı vermişti. Daha sonra bir de DVD writer ile kurulumu
> denediğimde ise sorun çıkarmadan kurulumu yapmıştı. Sonuç: sorun DVD
> yazıcınızda olabilir.

Isonun bozuk olup olmadığını anlamak için md5sum testi yapabilirsiniz.Ya da
> Iso'yu sanal bir makiende kurmayı deneyebilirsiniz.

Cevaplarınız için teşekkürler. Bilgisayarım yeni sayılır, DVD yazıcıda sorun
yok. İlk başta 24X ile yazmıştım ve sorun olmuştu. Sonra 10X ile yazdım ve
kurulumu sorunsuz yapabildim.

Hasan.