[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 21:04:09 EEST

On Sunday 05 August 2007 18:40:15 Umut D. wrote:
> Lütfen XP-Pardus vs karşılaştırması yapmayalım, google ile bunlardan bolca
> bulabilirsiniz.  :)
>
> Aynı şekilde MS ürünlerine de çamur atmayalım. Uygun eklentilerle (Bknz:
> registry
> temizleyen ürünler, işletim sistemini belli bir durumda donduran ürünler
> [ghost,
> deepfreeze], doğru antivirüs programları [ !norton & !mcafee]) o da gayet
> verimli
> çalışabiliyor. Bu konuda ipucu almak isteyen varsa *özel* e-posta atsın
> bana

> [...]

XP ile Pardus karşılaştırması üzerine;

XP de en  ufak programda bile "arka planda çalışan görevler" mevcut. Ancak
bunların çalışmaması bilgisayarı performanslı hale getiriyor. Bu ayarları
kapatmanız veya engellemeye çalışmanız halinde Windows sürekli (Yasal olsa
bile) bir hata vermekte.  Deneyimli kullanıcılar bilirler ve isyanları bu
yüzdendir.

Mailinizde adı geçen firmalar, bu açıkları kullanarak kişisel bilgilere
ulaşabiliyorlar. Hatta, bunu yaparken de sizden onay alıyorlar. "Bu yüzden
korsana karşı gibiler" ama her programın korsanı malum sitelerde...

 Neden Pardus;

Biz, Türklerin geliştirmekte olduğu ve kişisel kullanımın haricinde devlet
teşkilatlarının, haliyle ülkenin güvenliğine katkı sağlayan bir sistem olduğu
için Pardus.
Saygılar
--
TalgaNlı Çakrak BuşguT