[Pardus-kullanicilari] amsn

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 16:57:45 EEST

ev dizininizde (ornegin /home/nihat) .amsn isimli bir dizin var mi? hic SUDO
ile calistirdiniz mi amsn'i daha once?

bence bir konsole acin,

rm /home/nihat/.amsn -r

diyerek .amsn dizininizi silin. Tum ayarlar ucacaktir. Tekrar amsn'i
calistirdiginizda bu ayarlari tekrar yapacaksiniz, ama ondan sorna bir daha
sorun olmamasi lazim. /home/nihat dedigim yerdeki nihat yerine kullanici
adiniz neyse o yazilacak.

her acilista calismasi icin, sistemi kapatirken AMSN'in acik olmasina onem
gosterin, yani msn'den cikmis olsaniz bile amsn acik dursun. O da
calismazsa, pisi'den autostart paketini yukleyip tasma'dan ayarlayin amsn'in
her acilista calismasini.

kolay gelsin,

Emre