[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

okanunal ok4nunal at yahoo.com.tr
5 Ağu 2007 Paz 14:13:15 EEST

    Önemli bir noktaya değinmişsiniz yazınızda; "arkasında büyük bir
mühendis ordusu var..." . Evet ama bu ordunun yapabildiği sadece bu
kadar mı?
    Sizin nasıl bir ölçüm yaptığınızı bilmiyorum. Ancak iki yeni
kurulmuş xp ile pardustan pardus daha önce açılacaktır buna emin
olabilirsin. Program yüklendikten sonrasını hiç değinmek bile
istemiyorum çünkü program yüklenmiş bir xp kağnıdan farksızdır.