[Pardus-kullanicilari] ACIL YARDIMM!!!! RE: Pardus MS exhange ve smartphone bağlantısı

Umut D. linuxlist at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 12:27:46 EEST

Bildiğim kadarıyla Evolution MS Exchange Connector ücretli bir ürün. Eğer
lisanslı bir MS Ofis paketiniz varsa belki bunu crossover ile Pardus üzerine
kurup direk bağlanabilirsiniz. Diğer yandan Exchange sunucunuzun Web
hizmetleri açıksa web üzerinden zaten işlemlerinizi yapabilirsiniz. Veya
e-postalarınıza IMAP hesabı ile pardustan direk erişir, takvim vs şeyleri
web üzerinden kullanabilirsiniz.

MsAsync diye bir program yapıyor bu senkronizasyonu Windows'ta. Bir kısım
arkadaşlar bunu uydurmak için uğraşmışlar ama ben hiçbir çözümü
uygulanabilir bulamadım. SynCe var ama ben başarılı olamadım.

Saygılar.