[Pardus-kullanicilari] kota sorunu olan arkadaşlar

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 12:01:10 EEST

On Sunday 05 August 2007 00:48:43 Necmettin Begiter wrote:

> Yapmayın Allah aşkına, ayda en fazla iki kere 300-500 megabayt güncelleme
> indiriyorsunuz Pardus için. 3 gb limitli kullanıyorsanız size kalıyor en az
> 2 gigabayt. O 2 gigabayt, dosya/ torrent/ video/ müzik indirme işini
> abartmadığınız sürece fazlasıyla yeter. Eğer kota yetersiz geliyorsa
> birşeyler indirme işini abartıyorsunuz demektir, ve bu Pardus'un suçu
> değil.. Ayrıca, sistemin mümkün olan en tutarlı şekilde çalışması ve
> herhangi bir anda bir sebepten hata verme ihtimalini en düşük seviyede
> tutmak için yapıyorsunuz o güncellemeleri. Eğer sisteminizde (kullandığınız
> [...]

Öncelikle, kota yüzünden Pardus'u suçladığımız falan yok!!!
Torrent video müzik vs indirmiyorum. Kota 4 gb bu arada. Bir an önce Windows
belasından tam olarak kurtulup, Pardus'a geçmek için uğraşıyorum. Bunun için
kullanmış olduğum programların muadillerini indirerek, kullanmayı öğrenmek
zorundayım. Ayrıca yaşadığımız sorunlar için şu programı indir, bu (abartacak
kadar olmasa bile) programı indir denildiğinde kullanacağım limit kalmıyor.
Bu arada Windows güncellemelerinin yapılmak zorunda (her ne kadar elimde 80
civarı güncelleme elimde olsa da) olduğunu, yoksa otomatik olarak
indirdiğini, indirilmezse hata verdiğini hatırlatayım.

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT