[Pardus-kullanicilari] kota sorunu olan arkadaşlar

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 00:48:43 EEST

On 05 August 2007 Sunday 00:24:22 TalgaNlı Çakrak BuşguT wrote:

> Valla bu kadar güncelleme ve program varken değil 3 gb, 6 gb olsa kar
> etmez. En düşük kullanım için 1024 sınırsızdan başka tavsiye etmiyorum.
> Ayrıca 1024 - 3gb sınırlı tarife 35 ytl değil, 29 YTL. Farkı abonelik
> ücretinin taksiti. Ayrıca, Telekom'un yaptığı bir kampanya daha; yeni
> abonelere % 12 civarında bir indirim daha uygulanıyor.

Yapmayın Allah aşkına, ayda en fazla iki kere 300-500 megabayt güncelleme
indiriyorsunuz Pardus için. 3 gb limitli kullanıyorsanız size kalıyor en az 2
gigabayt. O 2 gigabayt, dosya/ torrent/ video/ müzik indirme işini
abartmadığınız sürece fazlasıyla yeter. Eğer kota yetersiz geliyorsa
birşeyler indirme işini abartıyorsunuz demektir, ve bu Pardus'un suçu değil..
Ayrıca, sistemin mümkün olan en tutarlı şekilde çalışması ve herhangi bir
anda bir sebepten hata verme ihtimalini en düşük seviyede tutmak için
yapıyorsunuz o güncellemeleri. Eğer sisteminizde (kullandığınız yazılım ve
donanımda) hiçbir problem yoksa, "ben ev kullanıcısıyım, kaybedecek hiçbir
şeyim yok" diyorsanız, verilerinizi harici diskte tutuyorsanız,
programlardaki olası açıklar ve hatalar sizi etkilemiyorsa ya da
önemsemediğiniz kadar küçük problemler yaşıyorsanız, o güncellemeleri de
yapmayıverin, her ne kadar sisteminizi devamlı olarak en güncel halde
tutmanız şiddetle tavsiye ediliyor olsa da, kimse alnınıza silah dayamıyor,
güncelleme yapmak zorunda *değilsiniz*.