[Pardus-kullanicilari] Ses kartini birden fazla uygulamanin kullanmasi

Umut D. linuxlist at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 22:53:15 EEST

Merhaba,

Benzetme/karşılaştırma yapmak gibi olacak - çok sevmesem de - ama anlatmanın
daha kolay yolu aklıma gelmedi.

Windows kullanırken ses kartını birden fazla uygulamaya aynı anda
kullandırabiliyordum. Örneğin Winamp vs'de WaveOut yerine DirectAudio
seçince birden fazla Winamp'ı açmak veya yanına bir oyun açmak mümkün
oluyordu.

KDE'de ise genelde bir uygulama açınca (Ör: amarok) ikinci uygulama ses
kartından istifade edemiyor...

Bunun bir çözümü var mı? Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum yoksa...

Saygılar.