[Pardus-kullanicilari] kota sorunu olan arkadaþlar

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
4 Aðu 2007 Cmt 18:04:05 EEST

Sayın Usta,

Bir Pardus kullanıcısı olarak katıldığım Pardus-Kullanıcıları listesindeki bir takım olmaması gereken tuzu-kuru sohbetine sabırla katlanıyor olabilirim ama bu benim kralın çıplak olduğunu söylememe engel olmasa gerek!

Ayrıca ağzımı bozduğumu da nereden çıkardınız, hani derviş tayyib misali!

Konunun uzamaması dileği ile saygılar sunuyorum.

Müşteri olan sizsiniz aydin bey eğer ttnet'i beğenmiyorsanız

alternatiflerini tercih edebilirsiniz ( turbo.net.tr , superonline adsl , ... )

ama bu listede ağzınızı bozmanızı gerektirmez.

--

Ömer Fadıl USTA

http://www.bilisimlab.com
--Boundary-01_TJtGYzjyuHNpFZ--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com