[Pardus-kullanicilari] Pardus notlarý

Umut D. linuxlist at gmail.com
4 Aðu 2007 Cmt 16:20:16 EEST

Bu belge için tabii ki geliştiricilerden izin almaya gerek yok. Özgür değil
miyiz?
Tabii ki camiayı kirletmemek gerekir. Belgeyi üstünkörü inceledim, amatör
bir ruhla
ve özenle hazırlanmış. En baba kitaplar bile defalarca ve farklı kişilerce
kontrolden
geçiyor olmasına rağmen basıldıktan sonra hata dolu olabiliyor :)

Bu belgeyi pardus-wiki altına aktarmak bence en güzel çözüm olur. Hatta
oradaki
başlık kategorileri altına dağıtmak. Böylece hem google ile daha kolay
ulaşılabilir,
hem de o başlık altında daha fazla tecrübesi olan biri rastgelirse oradaki
., - gibi
hataları belgeyi ilk yazan arkadaşı rahatsız etmeden ve eleştirmek zorunda
kalmadan
düzeltiverir.

pardus-wiki altında kullanıcı hesabı açmanız, editör/yazar olmak için ilk
adım olacaktır.

Saygılar.

Not: pardus-wiki organizasyonu ile hiçbir alakam yok, sadece camia içi bu
tip belgelerin
paylaşılması ve geçmişe dönük takip edilebilmesi için en uygun ortamın bir
"wiki"
olduğunu düşünenlerdenim.

Ayrıca hazırlayan ve emek veren arkadaşı tebrik etmek istiyorum. Bence özgür
projelerde en büyük "Community" desteği, herkese hitap eden belgeler
hazırlamak.
Herkes paketçi, herkes hata avcısı olamaz :) Ama herkes tecrübelerini bu
ÅŸekilde
rahatça paylaşabilir ve pek çok insanın istifadesine sunabilir. Benzer
çalışmaların
artması dileğiyle...