[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2 - CD'de hata

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
4 Ağu 2007 Cmt 14:58:59 EEST

     Merhaba,
     Aynı hata ile "Karakulak" kurulumunda ben de karşılaşmıştım. Donanımlarım arasında bir CD writer bir de DVD writer var. İso dosyasını CD writer ile CD'ye yazıp yine aynı alet ile kurulum yapmak istediğimde sizin de karşılaştığınız hatayı vermişti. Daha sonra bir de DVD writer ile kurulumu denediğimde ise sorun çıkarmadan kurulumu yapmıştı. Sonuç: sorun DVD yazıcınızda olabilir.

     Mustafa ŞEN - MANİSA

---- Hasan Karaboga <hasan at teknoseyir.com> demiş ki:
> Merhaba,

Teşekkür ederim, yüksek bir hızda yazmıştım; düşük hızda yazarak tekrar
deneyeyim o zaman.

İyi çalışmalar, iyi günler.
Hasan.

04.08.2007 tarihinde volkan <volkana34 at gmail.com> yazmış: